CheyenneAmerika.reismee.nl

GASTGEZIN

Hallo,

Vrijdachtochtend werd ik op werk gebeld door Travel Active, er was een gastgezin voor mij gevonden.

Ik ben geplaatst in Erie, Colorado. Erie ligt net boven Denver. Ik kom bij de familie Montover te wonen. Mijn gastmoeder Suzanne is 47 jaar en mijn gastvader Mitch iis 55 jaar. Ze hebben een dochter, Katie van 16 jaar. Ook hebben ze twee honden. Ik zal naar Erie High School gaan, een school met ongeveer 800 leerlingen. Katherine zit op voetbal net als ik. De familie houdt verder van skiën, winkelen, koken en bezoeken vaak sportwedstrijden. Ze wonen in de buurt van de Rocky Mountains,waar ze ook vaak heen gaan.

Ik zal op woensdag 5 augustus Nederland verlaten en naar New York vliegen. Daar blijf ik met andere studenten3 dagen. Zaterdag 8 augustus vlieg ik door naar Denver International Airport waar mijn gastgezin mij zal ophalen.

Cheyenne

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!